luni, 19 decembrie 2011

Si altii o fac, nu-i asa?

Ora 13, o ora total nepotrivita pentru orice altceva decât munca.

Ea: ...te futi?
Eu: Inca nu, dar imi fut creierii cu rapoartele tale.
Ea: Dar unde esti amore?
Eu: La birou.
Ea: Stii de ce nu am venit azi la birou?
El: C-ai baut azi noapte ca o scroafa, iar acum bolesti. M-au intrebat de tine si le-am zis ca ti-e foarte rau.
Ea: (razand) Partial adevarat. Pentru ca m-am futut cu barmanu' de azi noapte, si o' doamne ce pula are. N-ai visat la asa ceva de cand ai bagat prima pula in gura.
Eu: Si unde esti acum?
Ea: Eu in baie ma pis, iar el in pat, gol.
Eu: Femeieee!!! La hotel sau la el?
Ea: La hotel prostule.
Eu: Esti o curva depravata si nu te mai satura D-zeu de pula! Vino la birou ca e de munca ca la balamuc.
Ea: Dragule, azi nu vreau sa vad altceva in fata ochilor decat pula. Pula. Pula. Pula. Crezi ca numai tu esti talentat cu barmanii. (raazand...) te las, spor dragule. Urmeaza tura a doua.

...si nu a venit azi. Pisi, acest post iti este dedicat.

6 comentarii:

  1. Deci nu îmi vine sa cred. :)))) ai publicat-o pana la urma. De ce ai scos pasaje, ca de exemplu. ... O Facem in trei???? :)) invidiosuleeeee. Poate nu îmi aprobi comentariul ca te fut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raule! Nu ne-ai spus si barul...

    RăspundețiȘtergere