sâmbătă, 17 decembrie 2011

Colectionand clipe


Trecand prin Sighisoara, inevitabil am remarcat pensiunea de pe colina. Acolo, in locul acela frumos am petrecut un weekend incendiar cu Piciul. N-am sa uit weekendul ala, la fel cum n-am sa-l uit nici pe cel din Belgrad.
Piciul era un copil cand l-am cunosc. Un copil frumos, care se deschidea unei lumi nu tocmai asa cum si-o imagina el. Mi-a daruit momente frumoase, mi-a daruit clipe de senzatie, si nu in ultimul rand un strop din inocenta pe care candva am avut-o cu totii. In schimb a primit mult mai putin decat a asteptat.

Am ales Sighisoara pentru ca era aproximativ la jumatatea drumului dintre noi. Am ales vila de pe colina pentru ca ne oferea o panorama superba asupra Sighisoarei. L-am ales pe el  pentru ca simteam ceva pentru el. A fost acea pasiune intre noi care face diferenta dintre sex si dragoste. Faceam dragoste cu Piciul. Imi placeau stangaciile lui, nesiguranta pe care o avea si nu in ultimul rand faptul ca era preocupat ca eu sa fiu satisfacut. Faptul ca e skinny si-are o piele atat de fina ma innebunea. Nu conteneam sa-l ating, sa-l trag spre mine in timp ce pula mea executa miscari de du-te - vino in el. Funduletul lui era pur si simplu demential. Iti ofera niste fiori pe care cu greu ii poti controla. Ne-am iubit in toate pozitiile. L-am umplut de sperma mea pe care i-am oferit-o cu generozitate in acel weekend.

Sunt intr-o camera de hotel si ma gandesc la el. Am aterizat nocturn unde diurn nici nu imi inchipuiam. As mai repeta odata un weekend cu Piciul la Sighisoara. Mi-e dor sa mai simt placerea aia perversa cand isi strange fesele in timp ce intru si ies din el. Sa ejaculez in el, iar sperma lui sa-mi tasneasca direct pe fata concomitent cu orgasmul meu. Sa adormim impreuna uitandu-ne poate din nou la ...Dorian Gray.

6 comentarii:

  1. tocmai am descoperit blogul tau. f interesant, m-a facut sa mi-o frec :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ce rapid;))
    o sa te mai citesc! poate ne si futem o data...sunt curios cati dintre cei care au citit ti-au zis asta.. Scuze pt neoriginalitate. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu esti deloc "neoriginal" :) who knows ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert... n-ai si tu o lista de asteptare, ceva? Eu m-am inscris deja de vreo 2 sau 3 ani pe ea... :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. pai cum dau de tine? uite idul meu: hainacan2 . pe ym.
    ca de romeo m-am saurat.
    nu aproba mesajul asta, sau editeaza sa nu apara mailu meu, te rog:)

    RăspundețiȘtergere