luni, 12 decembrie 2011

Dimineti excitante

Sunt in centru. E un local dragut unde mai obisnuiesc sa-mi beau cafeaua. Are doar 4 mese, dar este fara discutie preferatul meu. Poate concura oricand cu o cafenea vieneza. Nu m-au platit sa le fac publicitate, deci n-am s-o fac.

Intamplator, ospatarul de aici este un fost "fucked victim". Incercam sa-mi aduc aminte ce-am facut cu el, cand m-am futut cu el si mai mult de atat, ce dracu cauta el aici? "Cupidon" in cazul nostru a fost batranul romeo. Cred c-au trecut cateva luni.

L-am agatat intr-o dimineata devreme. A venit la mine direct de la munca. Era intr-un costum negru cu camasa alba. Admit, am un fetish cu cei imbracati intr-un costum. Ma excita pe de-o parte, dar n-apuc sa ma bucur foarte mult de aceasta stare. Hainele n-au stat pre mult pe el. Un dus rapid impreuna, un preludiu umed sub apa, iar apoi in pat la sex. Nici pasional, nici tandru. Salbatic. Tin minte ca-l futeam aproape violent. Imi proptisem pula in funduletul lui, luandu-l pe la spate. Cu o mana ii trageam capul pe spate sa-l pot saruta, iar cu cealalta ocazional i-o frecam. Are o pula destul de groasa. Nu lunga, dar groasa. Imi aduc aminte ca prima data a terminat la cateva secunde dupa ce-am inceput sa-l fut. E o adevarata masina de facut sex, sau cu alte cuvinte sta in pula foarte bine. Ii admir pe cei care rezista sa mai fie fututi si dupa ce termina. El rezista. Foarte bine chiar, plus ca pula ii ramasese intr-o stare flasca-sculata. La primul numar am terminat in gura lui. Innebunesc de placere cand vad o fata plina de sperma. Ador sa intind acea sperma cu degetul pe buze, iar apoi sa le sarut. La urmatorul numar m-a calarit. Eram intins pe spate, iar el deasupra mea. Imaginea pulii mele intrand in el e senzationala. O iubesc. E printre pozitiile preferate. Stropii lui de sperma mi-au sarit direct pe piept, iar unul dintre jeturi pe barba. Continuam sa-l fut. Magistral! Am terminat la un moment dat in gura lui.
Rememorand partida mi se sculase pula. Stiu ca ar fi trebuit sa-l mai sun, sa-l mai chem la o alta partida. N-am facut-o.

Intr-un final m-a recunoscut:

- "Stii, trebuia sa ma suni. Am tot asteptat telefonul tau."

Sincer, ramasesem putin uimit, nu neaparat de faptul ca m-a recunoscut, dar chiar a facut si primul pas. Ma gandeam la diverse lucruri: oare mi-a scuipat in cafea, oarea a pus si sare in ea, sau poate doar a inobilat laptele. Acum ramanea doar sa-mi spuna: "dintre toate cafenelele din Bucurestiul asta, de ce ai intrat tocmai intr-a mea?"



S-a aplecat deasupra mesei astfel incat sa ajunga cat mai aproape de fata mea. Cat tupeu! Viata incepe cu o revelatie si clar se termina cu o certitudine.
Cu un zambet absolut fermecator mi-a spus:
- "Asta e numarul meu, sper ca de data asta sa-l folosesti, iar cafeaua e din partea casei!"

Am de gand sa-l folosesc diseara.

2 comentarii: