duminică, 18 decembrie 2011

Sex motion


Il asezasem pe burta. Era teribil de emotionat. Se fastacea parca dorind sa prelungeasca momentul. Ghinionul lui era ca pula mea zvacnea deja de cat de excitat eram. In sarutam incet pe gat, pe umeri, pe lobul urechii incercand sa-l destind, sa-l fac sa se relaxeze. Mi-am potrivit pula intre fesele sale, parcurgand usoare miscari circulare. Mi-a luat-o cu mana incercand s-o potriveasca el in dreptul ansului. N-a reusit. L-am mai "chinuit" in acest mod placut pret de cateva minute. Nu faceam altceva decat sa-mi frec pula de-a lungul feselor sale mimand un act sexual. Eram si eu deja nerabdator sa il fut. E adevarat, tot acest joc ma excita la culme si pe mine. Tensiunea sexuala dintre noi doi era la cote monumentale. Era timpul ...

Senzatia a fost coplesitoare. Presiunea pe care am exercitat-o asupra sfincterului stramt, dilatarea acestuia, momentul in care pula mea rigida si fierbinte a patruns inauntru, toate acestea l-au facut sa-si bage capul in perna muscand salbatic din ea. Tandru, il futeam cu miscari desprinse dintr-un "slow motion". Durerea ii disparea incet, incet. Il simteam arcuindu-se si totodata impingandu-si fundul spre mine. Vroiam mai mult, vroiam s-o simta pe toata, asa ca incet de tot mi-am impins pula la maxim in el. Cu-un suierat printre dinti si-a lasat capul pe spate, intorcandu-l usor spre mine. L-am muscat la fel de tandru de buze soptindu-i: "e toata in tine". N-a spus nimic, dar si-a reluat miscarile in timp ce strangea puternic din fese. Pula mea era prizoniera in acel fundulet, mai mult de atat gata sa explodeze. Am luat o pauza.

Mi-am scos-o din el si l-am intors pe spate. Daca as mai fi impins de doua-trei ori as fi terminat in el. Ii admiram pula sculata care pana acum fusese prizoniera, fiind lipsita de orice urma de atentie. Am inceput s-o ling de la baza pana la varf. Si-a ridicat fundul in sus scotand un oftat lung. In secunda urmatoare era deja la mine in gura. O pula de vis. Dimensiuni normale, dar perfect structurata. Punea presiune pe gatul meu sa intre cat mai mult. Era un soi de razbunare pentru ce-i facusem eu inainte, dar imi placea. Vroiam sa traiesc partida la maxim. L-am intins din nou pe burta. N-a obiectat deloc, de fapt cred ca de abia astepta. N-am reluat jocul, mi-am bagat-o direct in el. De data asta a intrat mult mai usor.

Miscarea convulsiva de du-te vino devenise mai rapida. Mult mai rapida. Dupa gemetele pe care le scotea tind sa cred ca ii placea la nebunie. Deja "il regulam" cu patima. Animalic as spune. Simteam cum ii ating cu coaiele bucile. Eram cu totul in el. S-a ridicat putin astfel incat sa-si duca mana la pula. Echilibrul parea destul de fragil. Renuntase. Eu continuam sa-l fut. As fi putut sa termin in el, sau pe bucile lui, sau pe spatele lui. L-am intors pe spate urcandu-ma pe pieptul lui. Primul jet de sperma iesise. S-a pierdut undeva prin pat. Urmatoarele erau pe fata lui. Pe buze. Pe obraji. Pe sprancene. Pareau sa nu se opreasca. I-am bagat capul pulii intre buze. Cu greu mai puteam suporta senzatia, dar voriam sa-i dau tot. O merita pe deplin. Am simtit ceva fierbinte pe spate. Inca unul, si inca unul. Eram doi "pompieri" care tocmai stingeau un foc camuflat intr-un orgasm fantastic.

Am cazut lat langa el. Mi-au trebuit cateva minute bune sa-mi revin. Am intins mana dupa telefon. Cinci apeluri nepreluate. E aproape sase dimineata. Probabil m-au cautat si m-au dat disparut. La fel cum am disparut eu din club.
- Eu cred ca dorm la tine.
S-a intors spre mine zambind:
-Aici in dormitor sau in sufragerie?
- Aici!

Am dormit la el. Si-am dormit foarte bine. Ne cunoastem de mai bine de 5 ani, dar il stiam activ convis. Ei bine, mai sunt si exceptii. Probabil vodca, whisky-ul si clubul sunt de vina. Iar Ardealul ramane "the best".

5 comentarii: