luni, 12 decembrie 2011

Sarbatori


Urasc decembrie. Detest sarbatorile, nebunia pe care o declanseaza acestea. Sunt sictirit de colinde pana peste cap, m-am saturat de ele ca ursul de miere. Aud si-n pula ca leru-i ler. In fiecare an "mosul" vine, da o muie, ia o pula in cur si pleaca. Renii lui se comporta ca niste proxeneti.

Nu stiu de ce, dar parca ma fut mai "rece" in decembrie. Ma inhiba sarbatorile.
Aseara m-am vazut cu unul. L-am luat cu masina de la Dristor. Frumusel. Melodia telefonului lui era o colinda. Pula mea. Mi s-a luat de orice sex cu el. Ca un cadou de consolare m-am hotarat sa-i fac o laba.
I-am zis sa-si scoata pula din pantaloni sa i-o vad. Se uitase rusinat la mine.
- Hai, scoate-o odata!
A scos-o. Timid de tot. Am inceput sa i-o frec. I se sculase incet incet.
- Dar nu ti-e frica aici in masina?
- Cati ani ai zis ca ai?
- 19
-OK, nu mi-e frica!
Continuam sa i-o frec. As fi pus radioul pe trinitas dar nu stiam frecventa.
S-a umplut de sperma. La fel si palma mea dreapta, noroc cu servetelele umede din torpedou.

Un comentariu: