vineri, 16 decembrie 2011

Inocent si tentant


Craciunul, Revelionul, sarbatorile de iarna, colindele si telefoanele de "la multi ani". Urarile de bine, de sanatate, mancare in exces, bautura asisderea. Nasterea Domnului comemorara pana si de cei mai mari atei. Sfintii imi provoaca o stare de lehamite. De fapt nu, chiar ma lasa rece, dar imi vine cheful sa ma fut.

Astazi in metrou am auzit o replica fantastica: "ce fututa e lumea asta". Nu zau, azi noapte am futut in draci. Aveam aseara un chef sa fut, sa sug sa fiu supt, sa beneficiez pana si de transfuzii de sperma. Magnific.
Nu-mi ies din cap cuvintele liceanului de la metrou ... si ce-am facut eu aseara.


20:00 Primul a fost ospatarul. Ii datoram ceva mai bun. La ultima partida n-am fost tocmai in apele mele. A venit pe la 8 la mine. De cum a intrat pe usa am inceput sa-l sug. L-am lipit de perete si i-am zis: "nu scoti o vorba."
Era contrariat. Imi place sa vad si sa simt cum o pula flasca prinde "putere" si volum la mine in gura. Singurul lui minus este ca se termina foarte repede. In schimb imi place ca se umezeste instant. Mi-o frecam ca o mana, pregatindu-mi-o sa-l fut. Terminase pe fata mea. I-am lasat pula la fel de "curata" pe cum i-am gasit-o. Momentul ejacularii a fost epic. I s-au inmuiat picioarele. Tremura. L-am ridicat si l-am intors cu fata la perete. Vroiam un futai pe repede inainte. Sa-l fut acolo in  hol. Si-a departat putin picioarele facandu-mi loc sa intru. Nu mai am timp de preludiu, i l-am oferit prin blowjob-ul pe care i l-am facut. Statea drepti ca-n front luand-o pe la spate. Imi place sa-l mangai pe piept cand il fut. Are o piele foarte fina si placuta la atingere. Gemea incet, iar in acelasi timp si-o freca. L-am umplut de sperma. Spatele si funduletul lui bombat erau acum insamantate de mine. E ca o cauterizare chirurgicala fututul asta. El ejaculase a doua oara. Ii vedeam stropii de sperma pe jos. Mi-am ridicat jeansii deplin satisfacut cautand cu privirea mopul.
Am mai stat putin de vorba, aiurea. I-am spus ca nu vreau sa ne stabilim planuri de-a ne vedea, sa lasam totul sa fie spontan. Telefonul e o inventie pe care merita s-o folosim.

Un comentariu:

  1. Asta e ceea ce ai visat tu?
    :))))) tot ce visezi scrii aici,vai de mama ta.

    Astazi in metrou am auzit o replica fantastica: "ce fututa e lumea asta". Nu zau, azi noapte am futut in draci. Aveam aseara un chef sa fut, sa sug sa fiu supt, sa beneficiez pana si de transfuzii de sperma. Magnific.
    Nu-mi ies din cap cuvintele liceanului de la metrou

    RăspundețiȘtergere