joi, 11 august 2011

Ganduri


Era momentul sa ma reintorc la una dintre vechile mele iubiri, avioanele. Mi-era dor de ele, mi-era al naibii de dor sa ma aflu "sub ele" cand aterizeaza. Feeling-ul pe care il ai e de-a dreptul superb. Chiar si prin parbrizul plin de stropi de ploaie avioanele sunt magnifice.
Deja au aterizat doua, Al Italia si LOT-ul, iar in curand trebuie sa aterizeze si Malev-ul. Imaginea perdelei de apa pe care o lasa rotile la contactul cu pista e senzationala. Pana si pista aeroportului, puternic luminata, iti da o feeling aparte. Chiar daca conditiile meteo nu sunt dintre cele mai bune, ploaia are farmecul ei.
Vin destul de des sa le vad, nu conteaza ca e iarna sau vara, soare sau ploaie. Atunci cand simt nevoia sa-mi pun ordine-n ganduri vin aici. Intr-o vreme obisnuiam sa iau pe cineva cu mine, acum prefer sa le vad singur. Sunt doar eu cu ele, iar altceva nu conteaza.
Cineva spunea odata: sa proiectezi un avion e simplu, sa-l construiesti e o arta, sa-l pilotezi e totul. Vorbele astea mi-au ramas amprentate in minte. Cred ca intr-o alta viata am fost pilot, altfel nu-mi explic pasiunea asta pentru ele. Daca as fi pus sa aleg ... cu greu as alege altceva decat avionul.
Gata, e timpul s-o tai spre casa.

4 comentarii:

  1. blogu asta al tau tare m-o facut curios in legatura cu tine :)

    ti-am scris la un mom dat pe romeo,raspunsul primit a fost unul confuz " un baiat ca tine sigur nu are probleme sa isi gaseasca partener de joaca ". sau ceva in genul.dar nu ne-am vazut !
    hmm.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur sa vad ca nu-s singurul innebunit dupa avioane, e faina senzatia de sgomot si lumina creata de culoarul de aterizare, intuneric, lanul de flaorea soarelui, zgomot de strada amestecat cu zgomot de motoare turate, lumina si putin vant

    RăspundețiȘtergere
  3. te salut daca te intalnesc pe acolo

    RăspundețiȘtergere