luni, 22 august 2011

Mesaj


Nu-mi ascund in mediul online fanteziile, sau mai bine zis testosteronul. Il folosesc cu mare succes in viata de zi cu zi, iar contrar parerilor unor frustrati, ceea ce fac eu aici, prin acest blog este un fel de "spovedanie sexuala". In afara de "blonda" care de-a lungul timpului a fost bombardata cu informatii despre aventurile mele, blogul a devenit cealalta modalitate de "spovedanie".

Pe de alta parte demersul meu nu se vrea a fi unul literar, pentru asa ceva se gaseste proza de calitate. Faptul ca-mi place sa fac sex fara prejudecati, cat mai mult si sanatos, nu inseamna ca neg valorile unei relatii. Ba din contra, am fost adeptul lor, am iesit dezamagit din ele, si am tot dreptul sa nu mai cred in ele, dar voua vi le recomand cu incredere. Poate unii dintre voi vor fi mai norocosi.

Sunt intr-o etapa "maligna" in care ma situez undeva in afara sistemului de valori asumat "by default" de majoritatea, dar incalcat "de facto" de toata lumea. Nu, imi veti spune ca voi n-ati inselat, ca nu puteti face asta, ca nu e moral, ca nu e drept. Da, asa e, dar totusi o faceti, iar apoi pozati in "prea curati". La inceput a fost mIRC-ul, apoi gaydar-ul, romeo iar acum e facebookul.  Ce cautati pe romeo din moment ce aveti o relatie? Pentru cotatii bursiere, discutii despre macro-economie, samd - exista formuri de specialitate. Am uitat, multi dintre voi sunteti pe romeo pentru sfaturi de genul "cum sa functioneze sanatos o relatie".  Puteti sa ma condamnati, puteti sa ma judecati, puteti sa ma blamati si sa ma injurati, eu ma voi fute cu aceeasi ardoare, lipsit de orice inhibitii. Nu doresc sa fiu nici adulat, nici "de urmat", pur si simplu scriu franturi din ceea ce traiesc.

Sunt mai mult decat convins ca unii vor citi si nu vor intelege nimic. Am incercat oarecum sa le raspund celor care mi-au trimis mesaje dintre cele mai amenintatoare, iar acum imi aduc aminte de "misticul cititor" care-mi spunea ca voi arde in focurile iadului pentru ceea ce fac. Sunt deja obisnuit, pot sa le transmit ca mesajele lor le consider ca fiind produsul unor minti schizofrenice blazate in propria lor laba.
Am sa ma fut in continuare oriunde apuc, pe plaja, in parcuri, statii de autobuz, lanuri de grau. Patul a devenit expirat.
Povestea mea merge mai departe, nu de alta dar am depasit demult rigorile moralei.


3 comentarii:

  1. Atâta timp cât nu faci rău nimănui şi ambele părţi se distrează, totul e ok, eu zic că nu ai de ce să-ţi faci probleme, iar cui nu-i plac fanteziile tale sexuale să nu le citească.
    Am dat întâmplător peste blog şi mi-a plăcut ce am citit, chiar dacă totul s-a întâmplat în realitate sau a fost doar o fantezie, mie mi-a plăcut.

    Bogdan

    RăspundețiȘtergere
  2. Dude, nu cred k tre sa dai explicatii nimanui. Mie imi place f tare cum scrii. Simt asa k posturile tale ma gadila on "my dirty side" :P
    E viata ta, tu alegi cum ti-o traiesti, si nimeni n-are dreptul sa te judece. Asa ca screw everyone si cel mai important eu zic ca e ca tu sa te trezesti dimineata si sa-ti placa ce vezi in oglinda. Numai bine!

    Sorin

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu sunt pe gayromeo sau alte site'uri de genul pentru a'mi gasi un date... dar exceptiile intaresc regula :P

    RăspundețiȘtergere