luni, 8 august 2011

D-ale vacantei



N-aveam de gand sa fac vacanta asta, iar de turism sexual nici nu mai vorbesc. As prefera oricand o capitala europeana pentru asa ceva. Eram satul deja de Bucuresti, de munca, de deadlineuri, etc.

Primul popas - Istanbul, citysex mai degraba decat citybreak. N-am sa descriu frumusetile sau mizeria Istanbulului, dar am sa va recomand un loc: Clubul X-large este o destinatie obligatorie daca vizitati Istanbulul for gaylife. Un club unde prada este la tot pasul. De la pustani efeminati truci la vest europeni, asiatici sau americani.

Kemal, 22 de ani, as putea spune ca e unul dintre cei mai efeminati tipi pe care i-am vazut vreodata. O trestie nu s-ar fi unduit atat de tare ca si Kemal. Tenul masliniu, epilat complet, o imagine mai rara pentru un turc.


Avea stil, cunostea arta suptului in cele mici detalii si era in stare sa te faca sa te simti cu adevarat ... satisfacut. M-a supt minute-n sir, de la baza pana-n varf. Cu degetele imi mangaia coaiele. Magnific. Partea sublima a fost cand am terminat pe fata lui. Stropii albi de sperma erau intr-un contrast absolut cu tenul lui masliniu. S-a sters, mi-a multumit si s-a intors inapoi pe ringul de dans.

Un comentariu: