miercuri, 17 august 2011

Pacate carnale

Atipisem. M-a trezit soneria isterica a telefonului. Nu ma asteptam sa primesc vreun semn de la el. Am vrut sa-l opresc dar era deja in drum spre mine. Kilometri intregi de ganduri se chinuiau sa iasa din mine. Sa ma vad cu el, sa nu ma vad... . O fi bine...n-o fi.

Singuratatea mea inceteaza in momentul in care intalneste singuratatea altcuiva, iar azi a intalnit-o pe a unui preot. Poate nu tocmai preot, student la teologie, dar prins in meandrele pacatului incat nici trei rastigniri pe cruce nu l-ar scoate far`de pacat.
Cred ca de fapt insasi facultatea de teologie este un bordel intr-o continua evolutie. Astept ziua cand isi vor instala si-un felinar, mov, sau roz, in orice caz nu rosu. Probabil asta se va intampla cand va pica si bila de pe ASE.

Tanarul preotel avea tot ce-i trebuie, atat fizic cat si oratoric. L-am rugat sa ne concentram asupra problemelor lumesti, in esenta a celor sexuale, si sa lasam discutiile biblice dupa ce orgasmul fizic va fi intru totul consumat. Cu riscul de-a-i mania superiorii, pot sa spun ca aspiratul la sutana o sugea divin. Cred ca arhimandritul, episcopul, vicarul si patriarhul, cu totii s-ar fi aruncat in butoiul cu apa sfintita, doar, doar sa nu cada-n pacat. Sigurul lucru care ma deranja era mirosul pronuntat de tamaie pe care l-a adus cu el. Am trecut si peste asta.

Incetul cu incetul madularul meu devenea "sfant" in gura lui:
-"Doamne ce pula ai!"... si continua s-o suga cu mici reprize de pauza cat sa respire. Aveam impresia ca se roaga la ea.
A ridicat capul, s-a uitat scurt la mine si aproape ordonandu-mi mi-a zis:
-"Vreau sa te simt in mine!"

N-am asteptat prea mult chemare in pacat, oricum raiul e prea linistit pentru mine si sincer nu mi-l pot imagina fara sex, alcool si alte vicii.
Epilat complet, preacuviinciosul fundulet se deschisese pentru mine asemeni unui altar pentru un popa. Tanarul evlavios gemea puternic in timp ce si-o freca uitandu-se la mine. Am fost nevoit sa-i acopar gura cu mana pentru ca gemetele lui deveneau din ce in ce mai puternice asemeni unei slujbe obositoare de duminica dimineata.

Din "sfanta" pula ieseau jeturi puternice de sperma, ca o adevarata binecuvantare pentru el. Aproape concomitent cu mine a terminat si el, stropii lui de sperma ajungandu-i pana in par. Imi placea sa-i admir "cadelnita" inca sculata.

-"Ai fost ..."
- Divin, vrei sa zici ...! intrerupandu-l din scurt.
-"Oh daaa!"
- Ma gandeam eu. AMIN!

A zambit usor cu coltul gurii in timp ce se ridica din pat.
Divinitatea l-a pus din nou la incercare, iar el a picat testul. Nicio problema, sfanta, divina si binecuvantata pula contine mai multa incarcare teologica decat orice slujba de duminica.
A ramas sa ne mai vedem, probabil dupa ce se va curata de pacate.
Sexul fie laudat. Am nevoie de-o spovedanie.


Un comentariu:

  1. oare cat mai poti sa aberezi pe acest blog ...esti cam trecut ca sa nu spun 'expirat' insa imi produci un mare amuzament

    RăspundețiȘtergere