duminică, 7 august 2011

Sperma si Mythos

M-am intalnit cu doi. N-as fi povestit asta daca n-ar fi fost cu adevarat ... ciudat pentru mine.
Doi englezi. I-am cunoscut intr-o taverna, mai mult sau mai putin frecventata de gay. "Stingeau"cu uzo arsita serii. O bautura de rahat din punctul meu de vedere. Eu ma racoream c-o bere Mythos.
M-au auzit vorbind la telefon si s-au bagat in seama cu mine. Steve and David, 25 de ani, amandoi din Leeds. Doar fuck buddies. Cred ca s-au prins repede ca nu am de gand sa pierd toata seara stand intr-o taverna, ascultand Zorba, racorindu-ma cu Mythos. Aceleasi ganduri le aveau si ei. Ne-am mutat in camera lor de hotel. Ador paturile din cadru metalic. Cu tot zgomotul pe care-l fac, sunt minunate. Mi-au propus un joc, pe care dintr-o "nativa"curiozitate l-am acceptat.
In urmatoarele secunde mainile imi erau legate de barele metalice ale patului. Confuzie, teama, curiozitate, toate amestecate, pana in momentul cand buzele lui Steve au facut contact cu ale mele. David incepuse sa ne mangaie pe amandoi. Intins pe spate, fara pic de mobilitate si totodata vreo posibilitate de-a actiona in vreun fel, m-am lasat prada jocului lor. Eram precum un iceberg in calduri, excitat si totodata undeva in interior foarte crispat. Steve mi-a ridicat usor capul cu palma iar in secunda urmatoare mi-a umplut gura cu pula lui. Miscarile lui foarte ritmate si rapide ma inecau, iar el o vroia tot mai adanc in gura mea. David pe de alta parte se juca cu pula mea, frecand-o usor, in timp ce-mi lingea coaiele si zona inghinala. Incercam sa-l resping, sa-i dau de inteles intorcandu-mi capul ca mi-e incomod, ca ma inec...degeaba. El forta, o baga cat mai adanc, iar cand incercam sa scap ma prindea de cap si ma tragea si mai puternic spre pula lui.
- Suck it, yeaah ... asta era tot ce auzeam, iar printre franturi ii vedeam fata satisfacuta si-un zambet aproape pervers de placere. Constientizez intr-un final ca sunt prizonierul unei mui de toata frumusetea. Adevarul e ca demult n-am mai luat o astfel de muie. Pe de alta parte imi simt pula intre buzele lui David care coboara si urca cu ele de-a lungul pulii mele.
- Don't cum !!!! ... imi ordona el ... iar cateva secunde mai tarziu gura mea era plina de sperma lui Steve. Continua sa si-o infiga in gura mea, scotand o parte din sperma afara. Pe cat de brutal si violent a fost cu muia pe atat de tandru a fost in momentul in care a inceput sa ma curete cu limba de sperma. Pula mea simteam ca pocneste, explodam, vroiam sa termin ... asteptam un orgasm canicular.
- Now it's your turn! ii spuse Steve lui David, care n-a stat prea mult pe ganduri "parcandu-si"pula intre buzele mele...
- I need a break, hey ... am incercat, dar degeaba.
Era runda doi si trebuia sa ma conformez. Ma dureau maxilarele, ma dureau toti muschii fetei, dar intrasem deja intru-un soi de supt mecanic. Mai nasol era cand ma inecam.
Steve se ocupa de pula mea, sugand-o intr-o maniera diametral opusa fata de felul cum mi-a dat muie. Incet, cu miscari lente, in timp ce-mi mangaia cu mainile corpul.
Am incercat sa-l avertizez ... dar era si dificil si prea tarziu. A simtit momentul si s-a oprit, mangaindu-mi doar coaiele si frecand-o extrem de putin, mai bine zis isi tinea doar palma pe ea.
In gura eram pentru a doua oara plin de sperma, iar din pula imi tasnea sperma fara a fi frecat sau supt. Magistral orgasmul, il simteam din toate incheieturile. Cand "fantana"a secat, Steve mi-a luat-o din nou in gura. Tremuram. Eram ud si la propriu si la figurat.
Aveam nevoie de un Mythos. Il meritam din plin. Ma uitasem la urmele de la incheieturile mainilor. Se vedeau bine de tot, semn ca ma zbatusem.
Sperma si Mythos, asta a fost cina mea.
Mi-au facut invitatia de-a ne vedea si seara urmatoare, pentru ceva mai mult. Pe cat de intrigant se anunta a fi, pe atat de sceptic sunt sa accept.

4 comentarii:

  1. Sa intelegem ca esti in concediu in Grecia :)
    Cand revii la Bucuresti? Asa de mult as vrea sa ne vedem, si de atata timp deja...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ti-ai luat-o :))..fain asa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am luat-o, in sensul bun. Inedit as zice.

    RăspundețiȘtergere
  4. asta ziceam si eu :).la mai mare :P

    RăspundețiȘtergere