luni, 18 august 2014

People are strange

 




Costa Serena acostase pentru ultima oprire. Era Barcelona, the city of joy. Vizitasem deja Franta si Italia. Sunetul goarnei de andocare a fost alarma mea din acea dimineata. Coridoarele vaporului erau pline de agitatie. Intr-un fel ma deranja asta. Eram toate natiile pamantului pe acest vapor. Nu reuseam sa deslusesc o vorba. N-aveam nici puterea de-a ma concentra. M-am ridicat din pat si m-am dus sa ma pis. Ma gandeam in timpul asta la ce visasem, sau daca am visat. Ba nu, ma gandeam la Raoul Imi tineam ochii inchisi, ma enerva pula semi sculata in timp ce ma pisam, in plus aveam pofta si de-o laba matinala, sau mai bine nu, stiam ca urmeaza sa ma fut. Mi se intampla cand ma astept mai putin.

Ador Barcelona cu stradutele ei inguste, localnicii bronzati excesiv, curvele mai mult sau mai putin tupeiste. M-as contopi cu orasul asta. Ajung in Eixample, poate cea mai frumoasa zona a Barcelonei. Desi este dimineata soarele arde puternic. Stradutele freamata de voie buna. Ma simt fericit. Imi vine sa cant.

Raoul ma astepta la Federal Café. Este localul perfect pentru o cafea matinala. Barul, cam pustiu dimineata are un farmec aparte. Pe terasa deschisa se aflau Raoul si inca vreo trei-patru persoane. Instant toate privirile s-au indreptat spre mine, iar dintrele ele, zambetul larg al lui Raoul iesea cel mai tare in evidenta. Ne stiam de ceva timp, poate un an, poate mai mult. Vorbim rar, ne intalnim si mai rar, dar sunt convins ca niciunul dintre noi nu va uita prima noastra intalnire, Budapesta - in urma cu ceva timp

Stau intins pe pat, cu picioarele goale atarnate de marginea de lemn. Simt o usoara durere, provocata poate de amorteala, de marginea patului, ce conteaza. Lovesc ritmic cu calcaiul in placa de lemn, cred ca ma ajuta sa ma concentrez. Nu-mi plac hostelurile, dar dintotdeauna am fost curios sa experimentez o noapte intr-un hostel. La baie e Raoul, un tip din Barcelona. Astept sa-si termine dusul. Sunt patru paturi in camera, dar suntem numai doi cazati. Cine dracu vine intr-un hostel gay in Budapesta. Camera mica in care ma aflu parca ma apasa, accentuandu-mi starea de claustrofobie.  Parca sunt cazat intr-o colivie, dar cel putin colegul de camera de dragut. Oftez si ma ridic incet din pat, ma indrept spre usa de la baie, vreau sa spun ceva, renunt. In secunda urmatoare usa se deschide, Raoul, iese din baie zambind larg, cerandu-si scuze pentru faptul ca a stat atat de mult. Se aseaza pe singurul scaun din incapere. Raman inlemnit cand isi arunca prosopul pe pat.
Ma aflam intr-o situatie fara iesire si traiam o senzatie de neputinta. Nu stiam ce se dorea acel gest.
Raoul a simtit incordarea mea:

- Vino! Nu musc!

Eram confuz. Aveam in fata ochilor un spaniol misto, cu o pula sculata, cu un zambet strengaresc care ma chema spre el, iar eu ma uitam fix, neputand sa fac nimic. Ne stim de doua zile, in pula mea. S-a intamplat ceva cu mine, mi-am pierdut din antrenament. Nu puteam nici sa intuiesc ce este: activ sau pasiv. Prea masculin pentru a fi pasiv, dar totusi destul de ciudat.
Urmatoarea lui miscare m-a luat complet pe nepregatite. Cred ca eram inca acaparat de gandurile mele. S-a repezit spre mine, si-a infipt mainile in parul meu si mi-a strivit buzele intr-un sarut dur, muscandu-mi din cand in cand buzele. Mintise, musca chiar tare si-i facea o mare placere. Gemea in timp ce ma musca. Ticalosul!

Incercam sa preiau controlul, l-am tras de mana spre pat insa el m-a rasucit cu fata spre usa de la baie. Langa acea usa se afla un rucsac. Devenise mai violent cu sarutarile incercand sa-mi distraga atentia de la ce facea. Cauta ceva, era evident. El in rucsac, eu sa ma joc cu pula lui. Ma deranja pilozitatea excesiva, dar ma gandeam la cat de masculin este, ii statea bine. Lunga, dar nu foarte groasa. Poate un 18-19 cm.
Am vrut sa ma aplec, sa ingenunchez si sa-l sug. Imi imaginam deja facandu-i un deepthroat. M-a oprit in timp ce rupea ambalajul prezervativului. Mi l-a intins sa-mi-l pun singur. In timpul asta se ungea cu lubrifiant. Cateva secunde mai tarziu se impingea nerabdator inspre mine. Era clar, si-o dorea in el.

- Vreau sa ma futi aici, in picioare!

Ma excita cum vorbeste un spaniol engleza. La el este chiar mai mult decat atat.
Am intrat incetisor, coordonat mai mult de el. Cand  i-am bagat-o pe toata a scos un oftat, suspinat. Gafaiam in tandem. Din cand in cand isi ducea la nas sticluta de poppers. S-a intors cu jumatate de trup spre mine, si-a proptit mana dreapta in pieptul meu:

- Lasa-ma pe mine sa ma misc!
- Vreau sa stai nemiscat!

Destul de greu de realizat. Nu sunt genul care sa stea nemiscat cand fute. A preluat initiativa, miscandu-si intr-un ritm alert fundul in pula mea. Nu faceam nimic. Stateam nemiscat incordandu-mi picioarele in timp ce Raoul se futea singur cu pula mea.

- Te rog sa termini in curand, imi spune gafaind.
- Nu cred ca mai pot sa te tin!
- Dar termina pe mine te rog!

Sunt surprins, ba vrea sa se futa singur cu pula mea iar eu sa stau nemiscat, acum vrea sa termin. Prea isi aroga dreptul de-a domina. 
Incep sa-l fut din nou, din aceeasi pozitie, pe la spate. Incerc sa-i prind pula cu mana si sa i-o frec. Se misca necontrolat. Imi placea sa o simt asa sculata miscandu-se haotic. Incep sa i-o frec. Era umezita.
Il aud cum incepe sa gafaie din ce in ce mai tare si simt cum degetele, mana, mi se umplu de sperma lui. Multa, foarte multa.Se intoarce spre mine ordonandu-mi:

-Vreau sa termini acum!

Mi-am scos pula din el, l-am intors cu fata spre mine, apasandu-l pe umeri sa ingenuncheze.
Imi frecam pula in fata gurii lui. A inceput sa ma suga. I-am ejaculat in gura fara nicio retinere, ba mai mult ii tineam capul strans cu ambele maini astfel incant sa-mi pot baga pula cat mai adanc in gura lui. N-a inghitit-o, sau cel putin nu pe toata. Siroaie mici de sperma ii ieseau prin coltul gurii.
S-a ridicat in picioare, zambind:

- N-a fost bine?

Bineinteles ca fusese bine.


Deja mi se sculase pula cu gandul la ce va urma. Iar ziua de abia incepea. In surdina se auzea o melodie superba: The Doors - People are strange








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu