luni, 3 iunie 2013

Iertare si pacate




A plouat in ultimele zilele. Ploaia ma enerveaza la culme, iar pe de alta parte nu inteleg vorba: " e vreme de numarat bani, sau de facut copii"!!! E, o pula! Imi creeaza o stare de stres si atat! Poate in cel mai fericit caz, melancolie. Asta doar daca ma gandesc la zilele frumoase cu soare. In fine, aberatii bacoviene.

Imi place un alt tip de ploaie. Ploaia de sperma. Pe aia o gasesc de-a dreptul fascinanta. Hidratanta si binevenita, plus ca este asortata c-un orgasm intens. La asta m-am gandit prima data cand am vazut o reclama la Nivea Soft: "era ca o ploaie calda de vara", iar apoi o tipa se ungea cu crema pe fata.

Dupa luni de chat-uri virtuale, ocazional presarate cu cate o poza, ne-am intalnit. Eram amandoi, probabil, mult prea horny sa mai amanam date-ul. Vocea lui de "om de radio", ma excita intelectual. Mi-l imaginam stand capra intr-un studio de radio, prezentand Stirile Noptii, in timp ce i-o trageam pe la spate.
- Ne vedem in fata bisericii, vezi ca e si-un supermaket in apropiere, MegaImage.
Ok, i-am raspus. Te astept acolo.

Am ajuns la timp, adica la fix. Clopotele bisericii bat si nervii mei sunt in pragul dezintegrarii. Din curtea bisericii iese un popa alaturi de-un pustan. Pustanul superb. Preotul, fara cuvinte. Privirea mea ramane atintita pe pustan. Raman asa secunde in sir, pana-n momentul cand el isi indreapta privirea spre mine. Ii zambesc. Pare sa-mi zambeasca, dar pierde firul discutiei cu preotul. Il vad cum incearca sa-si revina, si-i pun eticheta. E gay. Cateva clipe mai tarziu se uita din nou la mine.
Cedez, iar de data asta ma uit la jeansii lui, incercand sa descopar urme ale unei posibile erectii. M-as insela categoric. Poate fi o pula semi-sculata, un organ mai dotat, sau pur si simplu asa cad jeansii pe el. Imi observa gestul si zambeste din nou.
Popa isi face o cruce simbolica cu mana si-i atinge fruntea. Probabil l-a binecuvantat, sau l-a iertat.
Pustiul se indrepta spre mine, eu il priveam aproape fix construindu-mi o poveste in cap.

Mi-l imaginez sub patrahir-ul "parintelui", spovendindu-se pentru toate pacatale sale. Parintele apasandu-i capul cu palma, indemnandu-l sa-si caute mai bine calea spre madularul lui.
Dornic de iertare, pustanul meu se conforma canoanelor bisericesti in timp ce-si simtea pula pulsand in jeansi. Poate era pentru prima data cand facea asa ceva.

Nu ezita, pentru iertarea pacatelor, sa atinga madularul fierbinte al preotului. Buzele lui atingeau c-o pasiune de nedescris imensa pula a "parintelui". Acesta isi continua predica de iertare in timp ce dadea accentuat din fund, lansandu-se intr-un balans al vorbelor, miscarilor si de ce nu, al iertarii.
In acest timp, sub sutana lui, pustanul continua sa guste din madularul sau, umezit atat de saliva pustiului, cat se de lichidul seminal. Pustiul incerca sa-i inghita in mod repetat pula, pe toata, dar fiecare incercare era un mare esec. Pula era mult prea mare pentru gura lui. Gasise intre timp o modalitate sa se satisfaca si el. Isi scoase pula din jeansi si incepu s-o frece. O freca in acelasi ritm cum o sugea. Nu mai avea mult. Era pe culmile placerilor carnale, cautand o iertare ipotetica.

Capul ii era prins in palmele preotului. Se lasa in voia lui. Acesta se opreste pentru o clipa, apoi brusc si-o infige pe toata in gura pustiului. Se auzea vag de tot un, "amin" scurt, in timp ce gura lui era umpluta de-un lichid cu un pronuntat gust metalic. Preotul l-a "spovedit" in cel mai original mod. Nu stia ce sa faca, s-o inghita sau s-o scuipe pe covorul de-un rosu enervant. Oricum, sperma lui era deja acolo. A ales s-o inghita.
Preotul isi aranja sutana, el - pula in jeansi, s-au inchinat amandoi, si-au iesit iertati si usurati de greutatile orgasmului.

Mi se sculase pula. Mai mult ca sigur observase asta. Pentru a doua oara a zambit. De data asta era langa mine, mai mult de atat, de data asta el isi fixase privirea pe prohabul meu. N-am schitat niciun gest sa ma ascund. Daca ii placa, s-o priveasca. Imi pare rau ca nu mi-am scos-o sa mi-o frec.

Imi suna telefonul:
- Eu sunt langa biserica, tu unde esti? Ah, gata! Te-am vazut!

Imi doream sa fie pustiul. N-a fost el.

-Deja o ai sculata, nebunule!
-Daaaa, deja mi-e sculata, ii raspunsem zambind.
-Ti-am zis ca ma excita vocea ta de radio?!
- Nu, dar sa vezi ce-o sa te excite pula mea!


Imi plac baietii cu tupeu. Ii gasesc fascinanti. Ne-am urcat in masina, iar primul gest a fost sa-mi atinga pula...

Mhhhhhhhh.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu