luni, 25 august 2014

Inocenta pacatului



Saruturi, deloc nevinovate, mai degraba o chimie a buzelor stranse, lipite, deschise ca o gaura neagra, aspre, netede, dulci ca ca un desert din vitrina celei mai frumoase cofetari. Buze muscate sau linse. Sangerii sau pe punctul de-a sangera, pastrand amprenta dintilor. Buze. Doar atat.
Buzele sau totul incepe sau se termina cu primul sarut.

Ma simt de parca as fi gustat din fructul oprit. Eu si Adam inventand preludiul pacatului originar.
Sta buza-n buza cu mine. Isi inchide si ochii. Cunoaste senzatia si se lasa prada ei mai devreme decat ar fi trebuit. Deja era un fake.
Limba mea isi face cu usurinta loc in gura lui. Il simt letargic. Accepta un joc al limbilor din care nu intelege nimic. Un alt esec imi spun in mintea mea, in schimb este grabit sa faca altceva. Are pula sculata, presand puternic jeansii. Cel putin stiu ca-i place.

Sarutul cunoasterii a degenerat in imperechere, iar limbile s-au incolacit una dupa alta. Ii cuprind capul in palme si incerc sa-l sufoc cu saruturile mele. Mi s-a sculat si mie. Actul de dominare in sine mi-a declansat o revolutie a hormonilor.  Devin mai ferm.
Hormonii au vorbit intr-un limbaj inteligibil intr-o sintaxa carnala eliberata nu de Babel ci de Sodoma si Gomora. Urmeaza sa-l fut, sa-i dau muie, si eventual sa-l sug. O sa-l fut la fel de dur precum il sarut.

Imi intorc capul si-i vad icoana pe perete.. Astazi Iisus este primul voyeur al Universului. Ne priveste pe amandoi de pe peretele alb cu niste ochi cam reci. Ce dracului cauta el sa se afiseze pe peretii aventurilor mele? Imi tot spun de ani de zile ca nu ma mai fut in case straine. Cu nimeni, dar nu reusesc sa ma abtin.

Adam nu observa momentul meu de distragere dar continua sa geama, desi nu inteleg de ce!
L-am  intors cu spatele la mine si l-am dezbracat incet. L-am si mangaiat intre fese cu mana dreapta. Era proaspat epilat. Cu cea stanga ii frecam pula. Avea capul dat pe spate, se sprijinea pe umarul meu. Nu intelege ce ii fac, dar gemea..

Il intreb ceva dar linistea camerei imi inghite cuvintele. Il fut acolo. In picioare. Nu stiu daca imi place sau nu. In fata noastra este icoana. Oare lui ii este  rusine, sau nu.
A terminat repede. Mi-a umplut palmele de sperma. Continuam sa-l frec pentru ca eu inca nu terminasem. Un futai cap coada in picioare. Ma excita sa vad si sa simt sperma partenerului.
Il aplec putin in jos ca sa am un punct de sprijin pe spatele lui.  Mi-o scot din el si dau drumul jeturilor de sperma pe spatele lui.


- Te-ai uitat vreo secunda la icoana de pe perete? - il intreb.

- Vaaai, nu pomeni de asta. Te rog. Nu e frumos!  Incepe sa vorbeasca singur: "Doamne, chiar aici in camera asta". Isi strange hainele de pe jos.

- Nu te imbraca ca esti plin de sperma pe spate, si stai linistit, daca n-a lacrimat in timp ce ne futeam, n-o s-o faca nici acum!

-Esti un mare porc! O sa te bata D-zeu ca vorbesti asa!

- Cred c-o sa ma bata si mai tare ca te-am si futut de fata cu fi'su!

Se intoarce si se indreapta spre baie. Nu mai spune nimic, in schimb aud usa camerei inchizandu-se, iar eu fixez cu privirea icoana. Incep sa rad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu