miercuri, 4 februarie 2015

Dincolo de intuneric




Condusul imi deschide noi orizonturi. Apoi brusc imi dau seama ca uneori sunt singur. Chiar si in visuri. Cautam un suflet cald care sa ma tina in brate. Cand iluziile sunt moarte doar insomnia ma mai ia in brate si imi spune cel mai sincer "te iubesc".
Singurul partener de drum este telefonul care doarme linistit pe scaunul din dreapta. Grinder-ul beepaie. Tinder-ul ofteaza. Match-uri peste match-uri. Mi se face somn si eu mai am vreo 300 km de condus.  Telefonul se trezeste din amorteala. Suna! Cand i-am auzit vocea am crezut ca nu-i adevarat. Vrea sa ne intalnim. O cafea, sau doar ca sa stam de vorba. Adica sa pierdem timpul. Pula mea, cum vrei tu.

Sunt clipe cand lumea ma priveste cu prea multa atentie. Genul acela de privire fixa si perversa, doar ca a lui era asortata cu un zambet lung cat o zi de post. Imi face avansuri ca si cum as fi o adolescent. Vrajeala aia ieftina din perioada studentiei. Si doamne, cat de mult vorbeste. Cel putin nu spune prostii.

- Stiu ca vorbesc mult, imi spuse el, dar asa-mi place mie!
- Pe cat de mic si firav ma vezi, pe atat de dracusor sunt.
- Ce naiba, sunt student la jurnalism!
Inca un student, imi spun in minte. Prevad ca intr-un timp foarte scurt o sa trecem la sesiune si examene.
- Ok, dar nu cred ca ai urcat la mine in masina sa facem terapie, ca ai tu o problema cu vorbitul!
- Ha ha ha, nu mah, stai linistit! - afisandu-si inca odata zambetul larg.
- Stii, ti-am citit blogul! ... sursura el printre dinti.
- Doar acum? Hmm, ma dezamagesti! In fine, ce concluzie ai tras?

Nu am asteptat sa-mi ofere niciun raspuns. Nu mai aveam timp pentru asta. M-am aplecat peste el si-am inceput sa-l sarut. Minute in sir. Aveam amandoi buzele ca doua ventuze. Saruta al nabii de bine pentru un pustan de 20 de ani.

Cateva momente mai tarziu m-a impins pe scaunul meu si-a venit deasupra mea.
- Imi place mai mult deasupra! ... iar hainele zburau una dupa alta pe bancheta din spate.
- Am maine reci, stiu, dar ma incalzesc repede! - in timp ce-mi freca incetisor pula.
- Nu-ti face griji pentru asta, oricum esti fierbinte din cate vad in alta parte.

Nu m-am plans niciodata de dotarea mea, dar baietasul asta imi dadea clasa. E liniste. Suntem noi doi
sarutandu-ne goi si zumzetul linistitor al pasarelelor. Parca si fluturii au tacut. Inchid ochii si-i simt bratele tragandu-ma spre el. De data asta intre noi nu mai e nimic, "skin on skin".
Incerc sa-i disting trasaturile fetei dar ma pierd in intunericul clipei. Il simt cum se scurge de-alungul
trupului meu sarutandu-mi fiecare centimetru pana ajunge in dreptul pulii. Se joaca cu limba, iar jocul asta ma innebuneste. Imi doresc din tot sufletul sa o ia odata si odata in gura. Clipele sunt usor chinuitoare, dar masochist de placute. Parca ar vrea sa-mi opreasca biologia.
Inevitabilul se produce. Nu era un expert al deepthroat-ului, dar dintr-o miscare o ia pe toata in gura. Imi vina sa explorez si mai adanc gatul lui dar ma opreste din miscarile mele. Probabil era deja prea mult pentru el. Continua minute in sir ritalul acestui joc. Se ridica, ma saruta, coboara inapoi. Aveam momente in care simteam ca explodez, as fi putut termina in secunda imediat urmatoare daca nu se oprea.

S-a urcat cu picioarele pe scaun sprijinindu-se cu mainile in plafonul masinii.
- Acum e randul tau! Dar ramai in pozitia asta!
N-a terminat de spus ultimele cuvinte ca aveam o imensa pula infipta in gura. Soldurile lui se miscau ritmat pe acordurile unei piese latino. O pula groasa intra si iesea din gura mea oferindu-mi fractiuni de secunde de respiro.
Simteam ca ma inec, dar la fiecare moment culminant imi oferea doza de respiro.
Afara nu se mai vede nimic. Mult intuneric accentuat si mai tare de geamurile aburite.
Se lasa incet peste mine, miscandu-si corpul de parca ar mima o penetrare.

- Poti sa termini asa? Daca ne frecam unul de altul?
- Nu stiu, putem incerca. Ii raspund mai mult surprins de propunerea lui inedita.
- Bine, vezi ca eu sunt tanar si imi stropesc mult. - completa el oferta.

A cazut in universul lui plin de gemete si miscari. Ne frecam unul de altul gemand si gafaind asurzitor pentru linistea noptii. Nu-mi pasa, ce pula mea. Traiam clipa intr-o forma inedita. Ii simteam pula pe abdomen, si totodata ii simteam coaiele peste pula mea. Era deja un cocktail de saliva si sudoare intre corpurile noastre.
Nu mi-am dat seama cand am terminat. Simteam doar multiplele jeturi de sperma cum se amesteca cu transpiratia noastra. Erau mai fierbinti decat noi.
Se opreste pentru o secunda ridicandu-se putin, apoi geme puternic. Unul dupa altul, parca veniti dintr-o alta galaxie, stropii sai de sperma tasnesc pe pieptul meu, cativa mai furiosi ajung pana in zona gatului, iar restul habar nu am.
Cade epuizat peste mine: Woooow. Un altfel de orgasm, poate mai bogat in fluturi deacat orice frecare senzuala.
Eram parca ucisi de propriul orgasm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu