joi, 17 martie 2011

Str8 vs gay


- Stii, nu sunt gay, dar ma macina o curiozitate vis a vis de voi.

- Asa, ce fel de curiozitate?

- Pai eu am facut-o numai cu fete pana acum, dar as vrea sa stiu cum e si cu baietii numai ca sincer mi-e cam frica.

- Ok, si ce vrei sa fac? Sa te tin de manuta?

- Nu vorbeam la misto!

- Nici eu, dar nu inteleg cum te-as putea ajuta.

- Ai chef de-o plimbare nocturna?

- Well, e de abia 10 jumate, sa zicem ca am, dar locul il aleg eu.


...


Cam asta e rezumatul dialogului purtat pe net. Inca un asa zis admirator. Ne-am intalnit la Unirii, iar de acolo am plecat cu masina lui spre Aeroportul Otopeni. Nu e prima data cand ma duc acolo, imi place foarte mult sa admir avioanele aterizand. Pe el sa zicem ca-l cheama Alex, are 21 de ani si dupa spusele lui e genul str8 curious.
Astia ori vor iubi "pula", ori o vor detesta. Pare simpatic la prima vedere, pasionat de teatru, sport si bineinteles masini, ca orice str8. Nu l-am intrebat despre fotbal, dar probabil intra si asta in sfera lui de preferinte, in schimb are o fobie vis a vis de zborul cu avionul, prilej pentru mine sa-l tachinez. Astfel am si "dezghetat"atmosfera, care era cam "inghetata"de la Unirii pana in Otopeni.


Ca sa nu sochez baiatul l-am lasat pe el sa aleaga subiectele de discutie, iar usor usor discutia s-a indreptat spre sex. Intr-un final m-am ales cu mana lui dreapta "survoland" spatiul intim al jeansilor mei. Cred c-a fost prima data cand m-am fastacit, n-am stiut ce sa fac, probabil am si rosit fiind luat total prin surprindere. Cum cea mai buna aparare este atacul, am facut acelasi lucru, doar ca socul a fost dublu. In jeansii lui zvacnea de-a dreptul un monstru. Cred ca stau bine cu aproximarea, iar daca ma gandesc mai bine cred ca erau 20 si ceva de centimetri de pula sculata, putin umezita dupa discutia pe teme sexuale. Un deliciu. Nu ne-am sarutat, nici cel putin nu ne-am uitat unul in ochii celuilalt, doar ne frecam usor pulile, de parca faceam o laba in reluare. Parca nici nu-mi doream sa termine, vroiam sa ma bucur cat mai mult de bucata aia imensa de pula. Am stat acolo pana a aterizat CSA-ul de Praga, undeva in jur de 12 noaptea.

Am finalizat labuta reciproca pe-o strada laturalnica din Otopeni. M-as fi dus si mai departe dar cred ca era suficient pentru "prima data.


- Cand vei ajunge acasa vei povesti pe blog de mine?

- Daca nu te deranjeaza, de ce nu.

- Nu ma deranjeaza, doar sa nu dai prea multe detalii.

- Pot sa-ti laud pula?

...zambind - Da, poti!

...

- E altfel cu un baiat,dar mi-a placut.

- Hmmm, crezi? Intr-adevar poate n-am mana atat de fina ca o femeie, si-o frec mai cu talent.

...zambind - Poate ca un baiat o freaca mai bine.

- Poate c-o si suge mai bine, doar ca-n cazul tau si pentru un experimentat e o incercare.

- Ma voi convinge eu mai devreme sau mai tarziu.


A fost un light sex de primavara. Misto pana la urma.






6 comentarii:

  1. :)).. hahaha.. super.. tare as vrea si eu o experienta cu un str8 curios din asa ...am vreo cativa care par a fi tentati da' nu stiu cum sa ii iau :P

    RăspundețiȘtergere
  2. I'ai cum iti vine Anonim :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe ce pista a aterizat CSAul.. 08L sau 08R?

    RăspundețiȘtergere
  4. ii iau din parti :)) ... mai stau sa imi fac curaj :))
    20 si ceva de centimetri de pula sculata intra lejer pe gat cand ai unfetish pt deepth :P

    RăspundețiȘtergere