marți, 15 martie 2011

Cocktails


Iarna nu e pentru mine. Hibernez cu totul. O urasc. Pana si erectia imi ingheata.

N-am scris ca n-am avut chef, dar asta nu inseamna ca nu m-am futut. Mai rar, dar am facut-o.

Una dintre partitele mai memorabile ale acestei ierni s-a petrecut in Belgrad.



Am petrecut cateva zile "fierbinti"la Belgrad, cu toate ca frigul de acolo n-a fost pe placul meu.

Nu sunt foarte multi gay prin Serbia, dar putinii pe care ii gasesti, chiar sunt de calitate.

Ne-am ciocnit intamplator la bar, el comandandu-si un Mojito, eu un Cosmopolitan. Cu un zambet discret mi-a spus intr-o engleza stalcita:" - Its za` best cocktail in Belgrade!".

L-am aprobat, i-am multumit pentru pont, iar apoi m-am indreptat spre masa mea.

Cateva minute mai tarziu ne intalnim din nou, de data asta in toaleta clubului. La fel de intamplator ca prima data. Il zarisem prin bar (club) de cateva ori, era cu o gasca de prieteni.

Am facut cunostinta, il cheama Srecko, are 22 de ani, e student, ii place Timisoara, n-a fost niciodata la Bucuresti - dar vrea ... a tinut sa-mi precizeze ca e jumatate croat, ii plac romanii, etc etc. Ma plictisise deja. Vorbea prea mult pentru mine si mai ales pentru cat bausem plus ca engleza lui ma facea sa rad. M-a intrebat daca nu vreau sa bem o bere altundeva, aluzie directa - hai sa plecam dracului de aici sa ne-o tragem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu