marți, 21 februarie 2012

Arome tarzii

Muntele e refugiul meu. Snowboardul e adrenalina. Serile cu vin fiert si barfele de tot felul reprezinta amuzamentul. Sexul ramane doar hobby-ul.
Ma astepta o alta zi pe partie. M-am ridicat usor din pat incercand sa fac cat mai putina galagie. El inca dormea. Nu sunt adeptul diminetilor matinale, dar piesa se terminase. Actul in sine a fost la superlativ. Mi-am tras repede tricoul si jeansii pe mine, iesind dintr-o "alta"camera de hotel. Am strabatut holul intunecat al hotelului deranjat de mirosul de lambriuri si lemn uscat.



Persista insa parfumul lui. Nu-mi place M7-ul de la YSL dar pe "el"dadea bine. Era a patra sau a cincea oara cand ne vedeam. De fiecare data in deplasare, doar ca de data asta am combinat placerile. Clujul si Bucurestiul se contopesc foarte bine in Poiana Brasov.

Am intrat direct in camera cu gandul de-a ma baga la dus. Sunt plin de sperma, care deja devine iritanta. Tigara m-a inspitit sa fac o pauza. Ma misc incet, aproape "calcand"aerul sa n-o trezesc pe "blonda". Doarme dusa in patul de alaturi. Cred ca nici nu-si aduce aminte cand am adus-o in camera. In schimb, eu imi aduc aminte cat de obsesiv ma ruga sa o las sa se uite cum ma fut. Bause prea mult.


Petrecerea incepuse pe la miezul noptii. Discutii, rasete, barfe, planuri, vin fiert, vodca. Treptat petrecaretii s-au retras prin camere in functie de cat de afumati erau. "El"m-a atins usor pe mana facandu-mi semn cu capul sa-l urmez. Am urat "noapte buna"stergand-o hoteste spre camera lui.
- Dar ai talent de invidiat de-a socializa cu oamenii! Credeam ca nu mai termini odata!
- N-am venit din Cluj pana aici sa-ti admir arta conversatiei. Acum saruta-ma!

L-am tras spre mine, atingandu-ne trupurile si-am inceput sa-l sarut. Simteam un fior placut cum mi se raspandeste prin corp. Incet si pula incepea sa se trezeasca. Continuam sa-l sarut in timp ce-l dezbracam. Tricoul, jeansii, chilotii, cadeau unul dupa altul pe podea. Pula i se sculase si lui, atingand-o in repetate randuri pe a mea.  S-a oprit, m-a impins putin in spate:
- Stii, nu ma pot saruta sa te sarut. Imi vine sa-ti musc puternic buzele alea. Nu ma mai satur de ele.
L-am tras inapoi spre mine evitand sa-i raspund ceva. L-am lasat sa ma muste, tragandu-l tot mai puternic spre mine. Era un feeling placut: durere si excitare. Atingerile lui ajugeau ca niste impulsuri pana-n creier. Am parcurs pasii pana langa pat sarutandu-ne si mangaindu-ne. L-am trantit pe patul imens, admirandu-l din cap pana-n picioare.
- Haide, vino peste mine!
N-am raspuns chemarii lui asteptand sa vad ce face. S-a ridicat usor din mijloc intinzand mana dupa mine. M-am apropiat usor, dar nu pana langa el, lasandu-l sa se chinuie.
- O sa te prind de pula si n-o sa-ti placa, imi spuse el zambind
- Vino odata si nu ma mai enerva.
A mai facut o miscare cuprinzandu-ma de picioare. Eram cu pula in dreptul gurii lui. Incet, capul pulii disparea printre buzele lui. Caldura care m-a invaluit ma facea sa tremur de placere. Limba lui parcurgea toata pula de la varf pana la baza.
A scos un prezervativ pe care mi l-a rulat incet pe pula. S-a intors pe burta invitandu-ma peste el.
Mi-am potrivit pula in bucile lui sarutandu-l pe gat, muscandu-l incet de spate. Si-a intins mana la spate apucandu-mi pula si pozitionand-o spre anusul lui. Am inceput sa imping, dureros de incet, milimetru cu milimetru provocandu-i spasme de placere. La inceput ma miscam incet, apoi intensificam miscarile lasand pula sa-si faca loc in interiorul lui. Am scos-o pentru o secunda pe toata afara, ca-n urmatoare s-o bag cu o miscare viguroasa din nou in el. Am repetat actiunea de cateva ori, iar el de fiecare data isi dadea capul pe spate gemand infundat sub presiunea palmei mele.
-Doamne cat de bine ma futi.
Ignorand cuvintele lui, mi-am scos din nou pula din el si l-am intors intr-o parte. I-am ridicat putin piciorul si-am poposit la fel de energic in el. Gemea incet muscandu-si cu putere buza de jos.  Incercam sa-i cuprins pula in palme sa i-o frec, dar aceasta se izbea necontrolat de abdomenul sau. Cativa picuri de lichid seminal ieseau deja in pula lui. Era ancorat intr-o alta dimensiune, una a placerii.
M-a impins pe spate iar intr-o fractiune de secunda era deja infit in pula mea.
- E superb, nu stiu cat mai rezist, dar te rog continuaa sa ma futi.
N-a apucat sa termine cuvantul "futi"ca deja stropi imensi de sperma cadeau pe pieptul meu. Funduletul a inceput sa i se contracte strangandu-mi pula ca-ntr-o menghina . Simteam picurii fierbinti pe piept, pe gat, iar jetul lui ma facea de-a dreptul invidios. Nu s-a oprit nicio secunda din miscarile de du-te/vino.
Am apucat sa-i spun: voi termina imediat ... .S-a ridicat, a scos prezervativul invaluindu-mi pula cu buzele. Jet dupa jet, toate au intrat in gura lui, chinuindu-se sa suga in continuare si totodata sa inghita.

S-a intins peste mine, amestecand sperma cu transpiratia noastra. Eram doua trupuri umede intr-o stare letargica.
- A fost super, dar mai vreau.
- Esti pregatit pentru inca o tura?
- Vreau sa-ti dau o muie!
Simteam cum pula i se incordeaza, apasandu-mi din ce in ce mai tare abdomenul. Se freca de mine mimand un futai.
- Stii ca pot sa-mi dau drumu' imediat... imi spuse razand.
I-am cuprins capul in palme si-am inceput sa-l sarut. S-a ridicat incet, urcand cu pula spre gura mea.
Mi-a cuprins cu palma ceafa, tragandu-ma intr-o pozitie mai confortabila sa-l sug. N-a ezitat deloc, cu-o brutalitate care m-a surprins, si-a infipt-o adanc in gatul meu. Ma inecasem.
-Ti-ai pierdut antrenamentul? ..
Am ignorat cuvintele lui fiind concentrat pe suptul pulii. Ii placea sa o impinga cat mai adanc, pana la coaie. L-am cuprins de fund cu palmele dirijandu-i miscarile. Am simtit cum se incoarda, pompand puternic jeturile de sperma in gura mea. Nu mai era atat de multa ca prima data. De data asta a cazut epuizat peste mine.

Am adormit amandoi asa dezbracati, plini de sperma si sudoare. L-am intins langa mine, cuprinzandu-l cu bratele. A adormit foarte linistit si extrem de satisfacut. La scurt timp si eu.

Un comentariu: